שאלות ותשובות

תשובה מהירה לכל שאלה

למה כדאי להיות חבר שלנו?

חברת JAF JOY  נולדה מתוך אמיתית לאופנה. והחיבור המתבקש בין אופנה לרשת.

צוות JAF נוסע ברחבי העולם וכמובן – בארץ , ומחפש את המוצרים והמעצבים שלדעתו הפריטים שלהם הינם היפים והמשתלמים ביותר (זה מאד חשוב, לא?).

היות ואנו אוהבים מגוון ושינויים תמידיים , אנו מביאים מכל פריט מלאי מוגבל , בבחינת : "כל הקודם זוכה"!

ולא רק זה – אצלנו ב JAF  , מוצעים באתר מוצרים מתחלפים בהנחות ניכרות למשך 24 שעות בלבד או עד גמר המלאי …כך ששווה תמיד לעקוב ולהיות עם " אצבע על הדופק".    אתר לחובבי מציאות איכותיות אמיתיים , כבר אמרנו?

והמוצרים ? מיועדים לנשים , גברים נוער וילדים  –  אנחנו מאמינים בשוויון!!!.

אופנה ודרך חיים לכל המשפחה – ה JAF שלנו להצלחה.

למה כדאי לקנות ברשת?

עייפים? שונאים להידחף? הלחץ בחנויות מכביד עליכם? יש המון סיבות לכדאיות הקניה ברשת.

בראש ובראשונה– נוחות– פרוש לפנינו מגוון מוצרים, כולל פרוט ומחיר בלי שנצטרך לצאת מהבית, גדול – נכון?

וכמובן– אין לחץ, אפשר לקנות בנחת, להראות לכל בני הבית ולהתייעץ…

בנוסף – לא צריך למדוד בשום תא הלבשה, פשוט מקבלים הביתהומודדים בנחת מול המראה הביתית – איכות חיים, הא?

איך אני מוצא/ת למשל: חולצה?

בקלי קלות!!! בדף הבית יש קטגוריות– נכנסים אליהן ומחפשים.

יותר מזה! אפשר להקליד ולהיעזר בחיפוש ממוקד, כלומר – צבע / גודל / מעצב או חברה, הכול זמין ונוח לשימושכם.

איך אני יודע/ת אם המוצר במידה שלי?

צודקים , באמת!!! אבל גם על זה חשבנו! הכנו עבורכם טבלת מידות שתעזור לכם בקניה. אבל… ייתכן שליצרנים ומעצבים שונים, מידות מעט שונות ולכן אם יש לכם היסוסים כלשהם, אתם מוזמנים לפנות לייעוץ בשרות הלקוחות שלנו במייל או בטלפון : 052-8380005. ובכל מקרה– לא מתאים? לא נורא! תמיד ישנה אפשרות החלפה במידה שלא נעשה במוצר שימוש, שהינו באריזתו המקורית, עם התוויות המצורפות וכמובן ללא פגם (כל מוצר שיוצא מחברתנו נבדק ע"י 2!!! בודקים על מנת לוודא שהוא אכן ללא פגם).

נעליים חייבות לחזור לקופסתן המקורית ומבלי שנעשה בהן שימוש כלשהו.

איך מחליפים מוצרים?

פשוט כותבים לשרות הלקוחות שלנו ומשאירים הודעה מהר ככל האפשר(ולא יאוחר מ-48 שעות מרגע קבלת המוצר)ואנו נשתדל לשמור עבורכם את המוצר במידה שונה.

באם לא תהיה מידה שונה, נשמח להציע לכם מוצר חלופי או לבצע החזרה.

והמשלוח , לא חשבתם שנעלה על זה, הא?

נכון, אהממממממממ…. דווקא כן חשבנו!!! המשלוח באתר למשלוחים בארץ הינו ***חינם!!! כן , כן , קראתם נכון!!!

עלות המשלוח של המוצרים בדואר רשום חלה עלינו(*** בקניה מעל 150 ₪ , עוד שיחוק שלנו , הא?).

בקניה מתחת לסך 150 ₪- עלות המשלוח 15 ₪ והוא יגיע אליכם בדואר רשום.

כשנעבוד בעתיד עם דואר שליחים – נחשוב על דרך עלות משתלמת עבורכם.

וחו"ל ? כרגע אנחנו לא שולחים לחו"ל , לצערנו. אבל בעתיד, מי יודע????

אתם יכולים להזמין את המשלוח לכתובת שתבחרו ואליה תגיע החבילה(איזה כיף !!! מי לא אוהב לקבל חבילות נהדרות…).

תוך כמה זמן המוצרים שאנחנו כל כך מחכים להם יגיעו אלינו?

אנו נעשה את מירב המאמצים שהמוצרים שהזמנתם יגיעו אליכם תוך לא יאוחר מ-14 ימי עסקים(למרות שנשתדל בפחות …).

אנחנו יודעים שאתם מחכים!!!

איך נשלם לכם?

כמו שאתם משלמים ברשת, כלומר: בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל , ויזה לאומי , ישראכרט ומאסטרכארד. בעתיד אולי נעבוד גם עם PAYPAL.

מה לגבי תשלומים?

ידענו שתשאלו – ניתן לשלם באתר בתשלומים:

מעל 250 ₪ – 2 תשלומים.

מעל 300 ₪ – 3 תשלומים.

ומ-400 ₪ ומעלה – 4 תשלומים.

אני עדיין דואג/ת ,האם בטוח לרכוש באתר?

העסקאות שמתבצעות באתר Jaf מאובטחות ומוצפנות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בכדי להגן מפני שימוש בלתי חוקי בכרטיס האשראי שלכם.
העסקאות מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי ומסולקות דרך חברת "קרדיט-גארד" שהינה חברה הנחשבת למהימנה ובעלת ניסיון רב.
כל הנתונים שתזינו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים.
אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של חברי Jaf.

למה אנחנו צריכים להקליד את שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי?

נכון , גם אנחנו אוהבים לתת כמה שפחות נתונים אבל…זו לא דרישה שלנו להקליד את שלוש הספרות שעל גבי כרטיס האשראי (לצד החתימה) אלא של חברות האשראי.

דרישה זו מאפשרת לוודא כי מבצעי הקניה הינם בעלי כרטיס האשראי.

ואם לא טוב , אפשר להחזיר?

בוודאי !!!אם לא מוצא חן בעיניכם? אין בעיה!!! יש לכם 24 שעות מרגע קבלת המוצר להתחרט (ולהודיע על כך בפקס או דרך המייל של האתר תוך ציון מספר ההזמנה וסיבת ההחזרה) ואנו נחכה להחזרת המוצר במהלך שבוע מיום קבלתו ונזכה אתכם ב*החזר כספי(לצערנו , לא נוכל לזכות על דמי משלוח המוצר חזרה), כל זאת כמובן במידה שלא נעשה במוצר שימוש , שהינו באריזתו המקורית, עם התוויות המצורפות וכמובן ללא פגם(כל מוצר שיוצא מחברתנו נבדק ע"י 2!!! בודקים על מנת לוודא שהוא אכן ללא פגם).

נעליים חייבות לחזור בקופסתן המקורית ומבלי שנעשה בהן שימוש כלשהו.

*** מוצר שנקנה במבצע ("סייל") / מכירת סוף עונה חייב לחזור לחברה תוך 48 שעות מקבלתו.

*** לצערנו , מסיבות היגיינה מובנות , לא נוכל להחליף /לקבל חזרה פריטי הלבשה תחתונה ו/או בגדי ים וכן עגילים ומוצרי קוסמטיקה. אבל כל השאר – אין בעיה !

* הזיכוי בהתאם לכתוב בתקנון.

אנחנו ממש אוהבים מבצעים "סיילים" , איך תודיעו לנו עליהם?

גם אנחנו ממש, אבל ממש !!! אוהבים לקנות  ב"סיילים".

לכן , עם הרשמתכם ל"ניוזלטר" שלנו – תעודכנו במבצעים הלוהטים והשווים שלנו. כך שתוכלו לקנות, ולקנות ולקנות….

מרוב קניות שכחתי את הסיסמא , אפשר לשחזר אותה?

בוודאי!

אל דאגה, גם לנו זה קרה ( ולא נגלה לכם כמה פעמים בשנה האחרונה…) אז מה? זו בכלל לא בעיה!

בדף הרישום, ברובריקת  "החשבון שלי" יש קישור ל"פרטי לקוח" שם תוכלו לשחזר את הסיסמא.

מהו החשבון שלי?

שאלה מעולה!

מתוך הכרות עמוקה עם קניות ברשת, החלטנו להפוך את חוויית הקניות באתר לפשוטה וקלה גם אחרי שקיבלתם את ההזמנה…

מיד עם ההרשמה לאתר נוצר לכל אחד מהחברים שלנו  דף אישי בשם "החשבון שלי". בדף זה ניתן לעדכן את כל הפרטים האישיים החשובים , לראות את הזמנות העבר ולא סתם! כל הזמנה ניתנת לפתיחה (ע"י לחיצה על מקש ה"צפייה" ניתן להוסיף פריטים אהובים לעגלה , בהנחה שהינם עדיין במלאי).

בסדר , שכנעתם אותי , איך נרשמים?

איזה כיף, חברים חדשים!!!

*הליך ההרשמה הוא מאד פשוט , בוחרים שם משתמש וסיסמה ואנחנו חברים!!!

*הליך ההרשמה אינו כרוך בעלות כספית .

בהצלחה !!! צוות JAF